מדיניות ביטול הזמנות
שינוי וביטול הזמנה, ביטול עסקה והחזרת מוצרים
1. מדיניות החזרת המוצרים וביטול העסקאות של יוניקו עד הבית כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א–1981. המזמין רשאי לבטל את הזמנתו ו/או להחזיר מוצרים שהתקבלו, בהתאם להוראות המפורטות להלן. יודגש כי לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש או שמועד תפוגתו חלף, אלא אם תוקף המוצר פג טרם הגעתו לידי המזמין.
2.שינוי או ביטול הזמנה על ידי המזמין יתבצע לפי שיקול דעתה של יוניקו עד הבית ובהתאם להוראות המפורטות להלן.
.3 מזמין המעוניין לבטל או לשנות את הזמנתו יפנה למוקד שירות הלקוחות של יוניקו עד הבית בטלפון המופיע בתנאי השימוש, ויודיע על רצונו לבצע שינוי או ביטול. הודעה זו תתקבל לכל המאוחר עד 5 שעות לפני מועד האספקה שנבחר בעת ביצוע ההזמנה.
.4 לאחר קבלת הודעת הביטול, יוניקו עד הבית תחזיר למזמין את כספו בגין ההזמנה. עם זאת, החברה רשאית לגבות דמי ביטול בגובה של עד 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם, בהתאם להוראות החוק.
.5 מזמין שמעוניין להוסיף מוצרים להזמנה קיימת ישלם עבורם לפי המחיר המעודכן במועד השינוי, ולא לפי המחיר שהיה בעת ההזמנה המקורית.
.6 ביטול עסקה והחזרת מוצרים יתאפשרו עד 14 יום ממועד קבלת ההזמנה, למעט מוצרים מתכלים כגון ירקות ופירות, אשר אינם ניתנים להחזרה או ביטול לפי החוק. לצורך ביטול העסקה, יש לפנות ליוניקו עד הבית ולהודיע על הרצון לבטל. לאחר קבלת ההודעה ובתנאי שנמסרה בזמן, תתואם דרך החזרת המוצרים.
.7 לאחר קבלת המוצרים שהוחזרו, ובכפוף לסעיף.8 להלן, יוניקו עד הבית תחזיר למזמין את כספו. החברה רשאית לגבות דמי ביטול בגובה של עד 5% מערך ההזמנה או 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם – כולל עלויות משלוח, אם היו. דמי ביטול לא ייגבו במקרה של פגם במוצר או אי התאמה בין תיאור המוצר באתר לבין המוצר בפועל.
.8 יוניקו עד הבית תבחן את המוצרים שהוחזרו, לרבות שקילתם ובדיקת שימוש, ככל שנעשה בהם.
.9 המזמין מתבקש לבדוק את התאמת המוצרים שהתקבלו להזמנה שביצע. במקרה של אי התאמה מהותית (למשל מוצר באיכות ירודה), יש להודיע ליוניקו עד הבית תוך יום עסקים אחד. אם לא נמסרה הודעה בזמן, ייחשב הדבר כאישור להתאמה, ולא תישמע טענה מצד המזמין בנושא.